Saturday 31 January 2015

T-shirt murah bangladesh , kenali apa itu t-shirt yang dipanggil stock lot di bangladesh

T-shirt murah yang baru
T-shirt bundle
T-shirt bangla

    Ramai yang tanya kami untuk dapatkan t-shirt murah di bangladesh, ini kami berikan jawapan yang akan menjawab segala pertanyaan saudara dan saudari. InsyAllah.
T-shirt ini di bangladesh ia panggil t-shirt stock lot.

1. Apa itu t-shirt stock lot..?

T-shirt Stock lot adalah lebihan stock pakaian yang di order oleh pelanggan kilang tersebut.
Atau order pakaian yang di cancel oleh pelanggan atas sebab-sebab tertentu. Seperti contoh : pelanggan dari europe order 50,000 helai dari kilang A . Kilang A akan produce 55,000 helai. Lebihan 5,000 helai itu akan digunakkan untuk replace t-shirt yang defect bila pelanggan membuat report. Untuk 1 jangka masa. T-shirt lebihan ini akan dijual pada kilang B atau pada local market atau di eksport pada negara selain negara europe.
Ada juga t-shirt stock lot ini adalah t-shirt cancel order dari pelanggan atas sebab-sebab tertentu seperti tidak menepati piawaian yang telah ditetapkan oleh pelanggan.
Adalah menjadi 1 kesalahan besar jika pihak pengilang menjual stock lot ini pada negara pelanggan balik dan juga sekitar. Ia akan menyebabkan kilang tersebut kehilangan pelanggan dan pelbagai lagi isu yang akan kikang hadapi.

2. Berapa harga t-shirt stock lot ini..?

Secara jujurnya, saya katakan harga paling murah saya pernah dapat bawah RM 2/helai. Tetapi ini dalam quantity yang banyak more than 6k pcs bagi 1 design
Cara untuk membeli. Stock lot. Di bangladesh especially di uttarah terdapat banyak warehouse yang kumpulkan t-shirt stock lot ini. Setiap warehouse design yang berlainan warna yang berlainan saiz yang tidak mencukupi. Katakan 1 warehouse ini ada 2 or 3 design yg kita nak. Diorang akan tawarkan untuk membeli kesemua sekali stock t-shirt itu yg diorg ada Untuk dapat harga yang super duper murah.
Ni adat ingin membeli barang murah.

3. Bagaimana untuk membuat penghantaran ke malaysia..?

port yang terdekat dan sesuai untuk shipping adalah di chittagong. Dari narayanganj ke chittagong memakan masa hampir 6 jam perjalanan.
Jadi kami akan membuat 1 penghantaran sahaja pada 1 masa dan akan sampai ke warehouse kami Dan kemudian baru diagihkan pada pelanggan.

4. Saranan saya.

Bagi pelanggan yang ingin kan saiz , warna dan design yang lengkap. Boleh membuat custom order dengan saya minima quantity 5k pcs. Saya akan membuat product ini di kilang di bangladesh yang sy telah berurusan hampir 2 tahun. Bagi pelanggan yang inginkan harga murah. Boleh tempah stock lot. Tapi risiko saiz dan stock design tersebut akan ada masalah. Jika ingin cuba kuantiti yang sedikit boleh pergi ke jalan kenanga. Disitu boleh lihat stock diorg pun ada yang tidak boleh  di jual akibat saiz dan sebagainya. 
---
Di harap penerangan berkaitan t-shirt murah ini jelas dan memberi ruang untuk saudara dan saudari membuat pilihan. Jika ada sebarang tempahan boleh hubungi saya. Untuk keterangan lanjut

Terima kasih Catitan Saudagar
Warehouse T-Shirt Lokasi Uttarah

Pasar Kain Lokasi Islampur

Pasar Kain Lokasi Islampur

Kedai Baju Lokasi Gulistan

Stock Lot T-Shirt



Enter your email address And Get Update from this Blog:

Delivered by CatitanSaudagar

11 comments:

  1. Assalamualaikum Tuan,
    Bolehkah saya nak borong tuala di Bangladesh?

    ReplyDelete
  2. Salam, boleh recommend kilang utk membuat baju kanak2 dibangladesh?

    ReplyDelete
  3. Sy mencari kilang yg buat baju budak dari bangladesh . pm sy 0145282827

    ReplyDelete
  4. sy memcari kilang y boleh membuat baju budak

    ReplyDelete
  5. PM SAYA 0108064493-SAYA NAK CARI BAJU KANAK-KANAK DARI BANGLA

    ReplyDelete
  6. saya mencari baju budak dari Bangladesh
    0104009575

    ReplyDelete
  7. Mcm mana nk contact penulis ni

    ReplyDelete
  8. Saya mencari pyjamask budak dan blouse...0189552019...

    ReplyDelete