Sunday 4 June 2017

Kilang Jahit Tshirt , Polo , baju korporat dan tudung di Kuantan

Mencari Kilang Jahit Pukal Di Kuantan ? 


Cepat siap ? , Berkualiti ? dan Murah ? 

Kami ada jawapanya yang anda cari , kami dari syarikat Saudagar Legasi sdn bhd menawarkan perkhidmatan servis jahit pukal atau custom pakaian dalam kuantiti yang banyak serta harga yang kompetetif. 


Gambar Production Kilang di Kuantan
Mesti anda tertanya-tanya , mampukah kami menyiapkan tempahan di awal waktu , Ok semestinya ramai yang ada masalah ini jika pernah berurusan dengan kilang jahit pukal samada di dalam negara atau di luar negara. 

Masa Diperlukan :

Faktor ketepatan masa menjadi sangat berharga kerana ia adalah sesuatu yang di mahukan pelanggan secara utama berbanding harga . Sebab itu jika lihat kilang jahit pukal tidak kan mengambil sebarang job jika ia tidak mampu menyiapkan pada masa yang di tetapkan . jadi jika anda buat di kilang kami , InsyAllah 99 % masa akan kami tepati melainkan jika ada sedikit lewat kami akan maklumkan terlebih dahulu . ini janji kami bagi menjaga pelanggan kami . 

masa yang di peruntukkan adalah mengikut kuantiti tempahan . jika melebihi 300 helai lingkungan masa dari 2 minggu ke 4 minggu , kami juga menerima job urgent dengan kuantiti yang besar ini kerana kilang kami telah banyak kali berada dalam situasi ini 600 helai boleh di sipakkan dalam 5 hari sahaja. 
Promosi MOQ 20 pieces 

Ok , ini antara kelebihan di syarikat kami , kami menyediakan seervis custom pakaian dengan hanya minima 20 pieces sahaja. tak percaya ? terus call no ini 0176273066 jika anda berminat untuk gunakkan servis kami ini .

kilang kami boleh menjahit : 

- Tudung / scarf / shawl 
- Uniform kerja
- Baju korporat 
- Pelbagai jenis tshirt
- Tshirt Polo 
- Muslimah
- Jaket / Overall 
- Mafla / Selendang 
- Sarung bantal , cadar dan pelbagai jenis sarung. 
- Traksuit / seluar track 

semua minimum quantity yang diperlukan hanya 20 pieces sahaja . mudahkan ? jadi syarikat kecil yang mempunyai staff yang sedikit pun boleh buat uniform kerja sendiri tak perlu lagi guna design ready made yang berada di pasaran yang sudah ramai yang pakai. 

Harga yang Berbaloi dan Termurah 

Bagi penetapan sesuatu harga kami cuba sedaya updaya untuk memenuhi bajet dan keperluan anda . Oleh itu harga kami di antar yang terbaik di pasaran dengan kuantit dan kemasan jahitan dari tukang jahit yang berpengalaman tinggi. 

Harga yang kami berikan ini adalah rujukan kasar dan tidak termaktub dalam mana-mana perjanjian antara pelanggan dengan kilang . ia hanya sebagai rujukan dan mungkin boleh kurang lagi atau tambah lagi mengikut hasil perbincangan. 

Tshirt Kids - Rm 10.00 / pcs 
Seluar kids - Rm 10.00 /pcs
Tshirt dewasa - Rm 13.00 /pcs
Seluar dewasa - Rm 15.00 /pcs
Muslimah - Rm 16.00 /pcs
Korporat - Rm 45 / pcs

ini adalah harga baju sahaja tak termasuk printing atau sulaman logo lebih senang jika anda sudah ada design forwardkan ke nombor whatsapp kami ini di 0176273066 atau terus klik link ini untuk wasap bagi pengguna mobil :  http://Kilangbaju.wasap.my 




Packaging dan Delivery


Kami menyediakan perkhidmatan penghantaran terus ke kedai / lokasi anda . jika dalam kuantiti yang banyak kami akan menghantar terus ke lokasi mengunakkan transport kami sendiri . charges pula ia bergantung pada jarak dan kuantiti selalunya kami akan bayar separuh dan anda separuh  bergantung pada bagaimana persetujuan semasa berbincang. 

Hubungi kami 


Boleh terus hubungi kami di talian ini 

0176273066 - En wan ( 24 hr ) 
0123783066 - Ms effa
0197303066 - En Ha ( urgent job ) 

Office 

095729496

Lokasi kami : 

Google maps - Saudagar Printing Malaysia 
Alamat : A157 , Ground Floor , jalan Paya Tiga , 25200 Kuantan Pahang.


Website - www.saudagar2u.com

No comments:

Post a Comment